Náplň práce:
- zabezpečovanie vrátnej služby;
- kľúčová služba;
- kontrola osôb, práca informátora na vrátnici;
- rozdeľovanie došlej pošty a jej tlač;
- kontrola priestorov šatní po odchode užívateľov ľadovej plochy;
- obsluha, manipulácia, údržba a kontrolná činnosť na príslušných technologických zariadeniach a v určených priestoroch;
- vedenie určenej dokumentácie;
- udržiavanie poriadku na vrátnici a vo vstupných ako aj vonkajších priestoroch;
- pracovný režim – 12 hod. pracovná doba.
Kvalifikačné predpoklady:
- minimálne stredoškolské 3 ročné vzdelanie, strojárskeho či elektrotechnického smeru; maturitné vysvedčenie výhodou;
- vodičský preukaz skupiny B výhodou;
Zoznam požadovaných dokladov:
- profesijný životopis;
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
- udelenie súhlasu so spracúvaním osobných údajov podľa zák. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov na účely výberového konania.
Iné kritériá a požiadavky:
- skúsenosti s údržbou budov sú výhodou;
- praktická znalosť práce z PC výhodou;
- komunikatívnosť, systémové myslenie, cieľavedomosť, samostatnosť a flexibilita;
- zodpovedný prístup k práci.
Požadované doklady žiadame doručiť do 30.11.2023 na adresu zamestnávateľa Služby mesta Piešťany, Valová 1919/44, 921 01 Piešťany alebo na email: smp@sluzbymesta.sk
Dátum vloženia:
10. 11. 2023 9:22
Dátum poslednej aktualizácie:
10. 11. 2023 9:23
Autor:
Správce Webu